- Sklep
- Zwroty i Reklamacje
Zwroty i Reklamacje
Jak zwrócić lub wymienić produkty?
W ciągu 14 dni od odebrania przesyłki osoby fizyczne (w tym jednoosobowa działalność gospodarcza – o ile zakup nie jest związany z jej działalnością gospodarczą) mogą zwrócić lub wymienić zakupione produkty.
Aby skorzystać z możliwości zwrotu zakupionego towaru prosimy o wcześniejszy kontakt z Zespołem TanioTanie poprzez formularz reklamacyjny lub poprzez przesłanie wiadomości email na adres: sklep@taniotanie.pl
Zwracany towar możesz nam przesłać we własnym zakresie na adres:
Maxilex Ul. Starowiejska 38b 55-080 Smolec
Jeśli odsyłasz do nas produkt, środki zwrócimy Ci niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym dotrze o nas Twoja przesyłka.
- w przypadku płatności przez Przelewy24, zwrócimy Ci środki bezpośrednio na konto z którego została wykonana pierwotna płatność
- w przypadku płatności za pobraniem, środki zwrócimy na konto wskazane w formularzu zwrotu
Otrzymałem towar niezgodny z zamówieniem
W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem prosimy o kontakt z Zespołem TanioTanie poprzez formularz reklamacyjny lub poprzez wysłanie wiadomości email na adres: sklep@taniotanie.pl Cały koszt wymiany lub zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem zostanie pokryty przez TanioTanie